Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 17 tytułów spełniających kryteria: Zarządzanie produktem.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Zarządzanie cyklem życia produktu / Krzysztof Santarek, Jan Duda, Sylwester Oleszek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Santarek, Krzysztof., Duda, Jan (1954- )., Oleszek, Sylwester.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie produktem dla bystrzaków / Brian Lawley, Pamela Schure ; przekład Monika Malcherek.
Autor: Lawley, Brian., Schure, Pamela., Malcherek, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Ucieczka z pułapki budowania : efektywne zarządzanie produktem / Melissa Perri ; przekład: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Perri, Melissa., Zawiła, Tadeusz., Zawiła, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych / Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska.
Autor: Łobejko, Stanisław., Plinta, Dariusz., Sosnowska, Alicja.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Metody klasyfikacji produktów jako narzędzia poprawy efektywności kompletacji zamówień typu człowiek do towaru - najnowsze osiągnięcia / Augustyn Lorenc ; Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki.
Autor: Lorenc, Augustyn.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Optymalizacja wartości sprzedaży i jej ryzyka a różnorodność produktowa portfela przedsiębiorstwa / Tomasz Brzęczek.
Autor: Brzęczek, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Data driven decisions : jak odnaleźć się w natłoku danych? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Lutostański, Michał Jan (1985- )., Galica, Mateusz (marketing)., Protasiuk, Michał (1978- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie produktem : problemy teoretyczne i praktyczne / Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska.
Autor: Urban, Stanisław (1943-2017)., Kowalska, Anna (1974- )., Olszańska, Anna (ekonomia)., Szymańska, Joanna (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów / Tony Curtis ; przeł. Aleksandra Szkudłapska.
Autor: Curtis, Tony (1945- )., Szkudłapska, Aleksandra.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Strategie produktu : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową / Ireneusz P. Rutkowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ