Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Zarządzanie marką w segmencie B2B / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Zarządzanie marką w segmencie B2B /2008. Kotler, Philip (1931- ).
 2. Zarządzanie marketingiem /2014. Woźniczka, Jarosław (1964- ).
 3. Zarządzanie marketingiem1998. Dietl, Jerzy (1927-2021).
 4. Zarządzanie marketingiem /  Nowacki, Robert.
 5. Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne /1998.Wyd. 2, dodr.Niestrój, Roman.
 6. Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne /1996. Niestrój, Roman.
 7. Zarządzanie marketingiem : strategia rynku dóbr i usług przemysłowych /1997. Hutt, Michael D.
 8. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie /dr. 2002. Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 9. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie /1996.Wyd. 2.Żurawik, Barbara (1947- ).
 10. Zarządzanie marketingowe /1998. Dolińska, Małgorzata.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ