Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie /2011. Keller, Kevin Lane (1956- ).
 2. Strategiczne zarządzanie marketingiem /1999. Penc-Pietrzak, Ilona.
 3. Strategiczne zarządzanie marketingowe /2001. Lambin, Jean-Jacques (1933- ).
 4. Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu /2007. Andruszkiewicz, Krzysztof (1953- ).
 5. Strategiczne zarządzanie organizacjami : wiedza, intuicja, strategie, etyka /2004. Galata, Stanisław (1945-2012).
 6. Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie /2010.Wyd. 2 zm.Michalski, Grzegorz (1972- ).
 7. Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie /2018.Wydanie III.Michalski, Grzegorz (1972- ).
 8. Strategiczne zarządzanie projektami : [praca zbiorowa] /2009. Bochnak, Stanisław.
 9. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi /2001.Dodr. 2001.Lundy, Olive.
 10. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi /2010. Armstrong, Michael (1928- ).
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ