Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 16 tytułów spełniających kryteria: Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych : wspomaganie decyzji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności marketingowej / Ireneusz P. Rutkowski.
Autor: Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategie produktu : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową / Ireneusz P. Rutkowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: [Wyd. 3 rozsz. i udoskonalone].
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania / Ireneusz P. Rutkowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Kompendium wiedzy o marketingu / redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński.
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Jerzyk, Ewa., Kaniewska-Sęba, Aleksandra., Koczerga, Maciej., Kwiatek, Piotr., Leszczyński, Grzegorz., Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Nestorowicz, Renata., Nowak, Lilianna., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Stefańska, Magdalena (ekonomia)., Wanat, Tomasz Mieszko., Waśkowski, Zygmunt., Zieliński, Marek (marketing).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Efektywność marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; autorzy Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek.
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Baran, Radosław., Czarnecki, Adam., Garbarski, Lechosław., Krzyżanowska-Celmer, Magdalena., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategie marketingowe : praca zbiorowa / pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Włodzimierz Nowacki, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Baran, Radosław., Czarnecki, Adam., Garbarski, Lechosław., Krzyżanowska-Celmer, Magdalena., Nowacki, Włodzimierz., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mruk, Henryk., Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 zm.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ