Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 69 tytułów spełniających kryteria: Relacje z klientami.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Stawka to za mało : praca z rynkiem w transporcie i spedycji / Dawid Wardin. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wardin, Dawid.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I, polskie.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Profesjonalna obsługa klienta : przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer : podręcznik szkoleniowy / Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska.
Autor: Szpakowski, Mirosław K., Szpakowska, Iwona (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie drugie - uaktualnione i rozszerzone.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Perswazja w social mediach czyli Jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki / Mirosław Skwarek.
Autor: Skwarek, Mirosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing relacji we współczesnym świecie / Anna Drapińska.
Autor: Drapińska, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Model zaangażowania w relacji usługodawca-klient / Sławomir Ostrowski ; Politechnika Gdańska.
Autor: Ostrowski, Sławomir.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Ucieczka z pułapki budowania : efektywne zarządzanie produktem / Melissa Perri ; przekład: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Perri, Melissa., Zawiła, Tadeusz., Zawiła, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych / Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda.
Autor: Dziubińska, Agnieszka., Komańda, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Jaworowicz, Magdalena., Jaworowicz, Piotr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Relacje jako kapitał organizacji / Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Moczydłowska, Joanna., Korombel, Anna., Bitkowska, Agnieszka Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji / Mariusz Łapczyński.
Autor: Łapczyński, Mariusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  1234567Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ