Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 33 tytułów spełniających kryteria: Relacje z klientami -- zarządzanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Stawka to za mało : praca z rynkiem w transporcie i spedycji / Dawid Wardin. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wardin, Dawid.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I, polskie.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Model zaangażowania w relacji usługodawca-klient / Sławomir Ostrowski ; Politechnika Gdańska.
Autor: Ostrowski, Sławomir.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Ucieczka z pułapki budowania : efektywne zarządzanie produktem / Melissa Perri ; przekład: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Perri, Melissa., Zawiła, Tadeusz., Zawiła, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych / Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda.
Autor: Dziubińska, Agnieszka., Komańda, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa / Wiesława Caputa.
Autor: Caputa, Wiesława.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Przez marketing do wzrostu : 8 zwycięskich strategii / Philip Kotler, Milton Kotler ; przełożyli Marek Zawiślak i Jacek Środa. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Zawiślak, Marek., Środa, Jacek., Kotler, Milton.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Trendy i wyzwania współczesnego marketingu / red. nauk. Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Boguszewicz-Kreft, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Customer-driven budgeting [Dokument elektroniczny] : prepare, engage, execute: the small business guide for growth / Floyd Talbot.
Autor: Talbot, Floyd.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zarządzanie wartością z klientem / Kazimierz Rogoziński. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rogoziński, Kazimierz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ