Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Reklama według Ottona Kleppnera /cop. 2000. Russell, Thomas (1941- ).
 2. Reklama zamknięta w okowach prawa /  Ignatowski, Grzegorz (etyka zawodowa).
 3. Reklama : zarys problematyki : podręcznik akademicki /cop. 2013. Gędek, Marek (1965-2018).
 4. Reklama zewnętrzna w mieście /2010.Wyd. I.Markiewicz, Monika (polityka społeczna).
 5. Reklama żywności jako narzędzie kształtowania postaw konsumentów i rynku produktów spożywczych /2001. Świątkowska, Monika.
 6. Rekolekcje kulturalne /1987. Lichniak, Zygmunt (1925-2015).
 7. Rekonfigurowalny Firewall implementowany w układach FPGA /2012. Twardy, Maciej.
 8. Rekonstrukce ocelovych konstrukci1973. Spal, Ludek.
 9. Rekonstrukcja obrazów w elektrycznej tomografii pojemnościowej /2013. Smolik, Waldemar Tomasz.
 10. Rekonstrukcja obrazu powierzchni próbki w elektronowym mikroskopie skaningowym za pomocą elektronów wstecznie rozproszonych /1999. Kaczmarek, Danuta (mikroelektronika).
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ