Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 13 tytułów spełniających kryteria: Reklama -- aspekt psychologiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik.
Autor: Wójcik, Paweł.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Nowe trendy w reklamie : między nauką a praktyką / red. nauk. Michał Wierzchoń, Jarosław Orzechowski.
Autor: Wierzchoń, Michał., Orzechowski, Jarosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Badania marketingowe : od teorii do praktyki / redakcja Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski.
Autor: Maison, Dominika (1966- )., Noga-Bogomilski, Artur.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / Anna Jachnis.
Autor: Jachnis, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kochan, Marek (1969- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 3.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Doliński, Dariusz (1959- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Reklama a umysł konsumenta : co działa, co nie działa i dlaczego / Max Sutherland, Alice K. Sylvester ; przekład Grażyna Kranas. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Sutherland, Max., Sylvester, Alice K., Kranas, Grażyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kulturowe instrumentarium panowania / pod red. Ryszarda Paradowskiego i Pawła Załęckiego. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Paradowski, Ryszard (1946- )., Załęcki, Paweł (1970- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Reklama żywności jako narzędzie kształtowania postaw konsumentów i rynku produktów spożywczych / Monika Świątkowska, Stanisław Berger.
Autor: Świątkowska, Monika., Berger, Stanisław (1923- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Falkowski, Andrzej (1953- )., Tyszka, Tadeusz (1939- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ