Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 25 tytułów spełniających kryteria: Przedsiębiorstwa -- public relations.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło.
Autor: Tworzydło, Dariusz (1974- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło.
Autor: Tworzydło, Dariusz (1974- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Rekiny biznesu w mediach : sztuka tworzenia profilu publicznego / Aleksandra Ślifirska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Ślifirska, Aleksandra.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy / Ewa Badzińska, Krzysztof Gołata, Marek Szczepański.
Autor: Badzińska, Ewa., Gołata, Krzysztof (1953- )., Szczepański, Marek (1959- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Promocja : reklama i public relations w małej firmie / Marcin Pietraszek.
Autor: Pietraszek, Marcin (1979- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Komunikacja kryzysowa / red. Peter Frans Anthonissen ; przeł. Anna Derelkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Anthonissen, Peter Frans., Derelkowska-Misiuna, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Ekonomiczne mechanizmy efektywności komunikacji rynkowej / Sławomir Czarniewski.
Autor: Czarniewski, Sławomir.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
E-wizerunek : internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie / Michał Łebkowski.
Autor: Łebkowski, Michał.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szocki, Józef (1931- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations / Dariusz Tworzydło.
Autor: Tworzydło, Dariusz (1974- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ