Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 13 tytułów spełniających kryteria: Preferencje konsumenta -- badania.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Zachowania konsumentów na rynku e-zdrowia w czasie pandemii COVID-19 / Anna Dąbrowska, Katarzyna Szalonka.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Szalonka, Katarzyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Teresa Słaby.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława., Lubowiecki-Vikuk, Adrian., Słaby, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik.
Autor: Wójcik, Paweł.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Łodziana-Grabowska, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów / Radosław Mącik.
Autor: Mącik, Radosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R / Andrzej Bąk.
Autor: Bąk, Andrzej (1961- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Konsument na rynku nowej żywności : wybrane uwarunkowania spożycia / Marzena Jeżewska-Zychowicz, Ewa Babicz-Zielińska, Wacław Laskowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Jeżewska-Zychowicz, Marzena., Babicz-Zielińska, Ewa., Laskowski, Wacław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / Anna Jachnis.
Autor: Jachnis, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ