Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Media społecznościowe -- aspekt ekonomiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska ; [autorzy: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur].
Autor: Michałowska, Mariola., Śnihur, Janusz., Barska, Anetta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski.
Autor: Żukowski, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych / Darren Barefoot, Julie Szabo ; przeł. Joanna Andrusiewicz.
Autor: Barefoot, Darren (1974- )., Andrusiewicz, Joanna., Szabo, Julie (1975- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Moja marka : jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces® / Hermann H. Wala ; [tłumaczenie: Urszula Szymanderska, Sergiusz Lipnicki, Jarosław Bobrowski].
Autor: Wala, Hermann H., Szymanderska, Urszula., Lipnicki, Sergiusz., Bobrowski, Jarosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; przedm. Guy Kawasaki ; [przeł. Magdalena Grala-Kowalska].
Autor: Levinson, Jay Conrad., Gibson, Shane., Kawasaki, Guy (1954- )., Grala-Kowalska, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Crowdsourcing : jak angażować konsumentów w świat marek / pod red. Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kasprzycki-Rosikoń, Jan., Piątkowski, Jacek (marketing).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Lubię to! : potęga marketingu szeptanego na Facebooku / Dave Kerpen ; [tł. Marcin Machnik].
Autor: Kerpen, Dave., Machnik, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Media społecznościowe bez ściemy : jak kreować markę / Jason Falls, Erik Deckers ; [tł. Izabela Szybilska-Fiedorowicz].
Autor: Falls, Jason., Deckers, Erik., Szybilska, Izabela.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ