Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 6 tytułów spełniających kryteria: Mazur, Jolanta.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Internetowe platformy komunikowania się przedsiębiorstw z konsumentami na globalnym rynku / Jolanta Mazur.
Autor: Mazur, Jolanta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Internetowe narzędzia prowadzenia dialogu z konsumentami - wyniki badania empirycznego / Jolanta Mazur, Piotr Zaborek.
Autor: Mazur, Jolanta., Zaborek, Piotr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw / Marzanna Witek-Hajduk (redakcja naukowa), Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder, Bartosz Targański, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, Piotr Zaborek.
Autor: Mazur, Jolanta., Sznajder, Andrzej., Targański, Bartosz., Wąsowicz-Zaborek, Elżbieta., Zaborek, Piotr., Witek-Hajduk, Marzanna K.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / pod red. Jolanty Mazur ; [autorzy] Jolanta Mazur, Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Marzanna Witek-Hajduk, Teresa Dudzik, Andrzej Sznajder, Elżbieta Duliniec, Ewa Baranowska, Jacek Miroński. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazur, Jolanta., Gołębiowski, Tomasz., Lewandowska, Małgorzata (ekonomia)., Witek-Hajduk, Marzanna K., Dudzik, Teresa (1952- )., Sznajder, Andrzej., Duliniec, Elżbieta (1948- )., Baranowska-Prokop, Ewa., Miroński, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder.
Autor: Mazur, Jolanta., Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 uzup.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ