Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketingowe aspekty zarządzania organizacją non profit / Barbara Trzaska.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketingowe aspekty zarządzania organizacją non profit /  Trzaska, Barbara.
 2. Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /2005. Milic-Czerniak, Róża.
 3. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce /2015. Łodziana-Grabowska, Joanna.
 4. Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych /2001. Rucińska, Danuta (1946- ).
 5. Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi /  Rudolf, Wawrzyniec.
 6. Marketingowe strategie cen /1997. Karasiewicz, Grzegorz.
 7. Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne /2013. Karasiewicz, Grzegorz.
 8. Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym /2008. Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
 9. Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa /2000. Sudoł, Stanisław (1928-2020).
 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem /2002. Sobczyk, Genowefa.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ