Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing w małych i średnich firmach /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing w małych i średnich firmach /1993. Schwalbe, Heinz (1927- ).
 2. Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach korzystających z pomocy unijnej /2007. Masiukiewicz, Piotr (1951- ).
 3. Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych : księga jubileuszowa z okazji 70-lecie profesora Bogdana Gregora /2013. Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
 4. Marketing w organizacjach non-profit /2007. Limański, Andrzej.
 5. Marketing w organizacjach non profit /2004. Sargeant, Adrian.
 6. Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce /2021. Polska, Anna (marketing).
 7. Marketing w Praktyce1996-2019.  
 8. Marketing w praktyce /2002. Łaguna, Mirosław (1937- ).
 9. Marketing w praktyce : budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych /cop. 2004. Ślużyński, Maciej.
 10. Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 1, Co to jest marketing? /1994. Davies, Peter.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ