Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 18 tytułów spełniających kryteria: Marketing w Internecie -- poradniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło.
Autor: Marzec, Krzysztof (informatyka)., Trzósło, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Perswazja w social mediach czyli Jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki / Mirosław Skwarek.
Autor: Skwarek, Mirosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Content Marketing : dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści / Tomasz Stopka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Stopka, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch.
Autor: Koch, Ewelina.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski.
Autor: Żukowski, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna.
Autor: Zastrożna, Martyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz, [Joanna Stopyra, Dominik Kaznowski].
Autor: Stawarz, Barbara., Stopyra-Fiedorowicz, Joanna., Kaznowski, Dominik.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska.
Autor: Cendrowska, Barbara., Sokół, Aneta (ekonomia)., Żylińska, Pola.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna.
Autor: Zastrożna, Martyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Idealna reklama : sztuka promowania aplikacji w internecie / Erica Sadun, Steve Sande ; [tł. Marta Najman].
Autor: Sadun, Erica., Najman, Marta., Sande, Steve.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ