Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 47 tytułów spełniających kryteria: Marketing usług.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych].
Autor: Chrąchol-Barczyk, Urszula., Rosa, Grażyna (1968- )., Jedliński, Mariusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów / Performance Research Associates ; [tł. Piotr Matyja, Witold Biliński, Biuro Tłumaczeń INTERTEXT].
Autor: Matyja, Piotr., Biliński, Witold.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Marczak, Mirosław (turystyka)., Boguszewicz-Kreft, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Dyczkowska, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji / Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? / Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Boguszewicz-Kreft, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Polski rynek usług transportowych : funkcjonowanie - przemiany - rozwój / redakcja naukowa Danuta Rucińska ; autorzy Jan Burnewicz [i 13 pozostałych]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rucińska, Danuta (1946- )., Burnewicz, Jan (1947- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych : aspekt marketingowy / Iwona Kowalczuk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kowalczuk, Iwona.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Usługi logistyczne : teoria i praktyka / Włodzimierz Rydzkowski (red.). Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rydzkowski, Włodzimierz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ