Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 68 tytułów spełniających kryteria: Marketing turystyczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc.
Autor: Sztorc, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.
Autor: Sokołowski, Dariusz., Tomczykowska, Paulina.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Regionalny przemysłowy produkt turystyczny / Marcin Molenda.
Autor: Molenda, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Gołembski, Grzegorz (1947- )., Niezgoda, Agnieszka.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Turystyka wobec zmian współczesnego świata : zmiany, bariery, innowacje / red. nauk. Grzegorz Gołembski, Agnieszka Niezgoda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Gołembski, Grzegorz (1947- )., Niezgoda, Agnieszka.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing w agroturystyce : ujęcie segmentacyjne / Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Czerwińska-Jaśkiewicz, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Panasiuk, Aleksander (1965- )., Januszewska, Małgorzata (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
Autor: Panasiuk, Aleksander (1965- )., Januszewska, Małgorzata (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 1, 6 dodr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing turystyczny : (elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających) / Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Marcinkiewicz, Cezary., Kowalski, Sławomir (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  1234567Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ