Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 15 tytułów spełniających kryteria: Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Kreacje współczesnego miasta : uwarunkowania i trajektorie rozwojowe polskich miast średnich / Magdalena Szmytkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szmytkowska, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Nowe trendy w zarządzaniu organizacjami : współczesne dźwignie rozwoju regionalnego / redakcja naukowa: Adam Szpaderski, Marcin Chrząścik.
Autor: Szpaderski, Adam., Chrząścik, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym / Wawrzyniec Rudolf.
Autor: Rudolf, Wawrzyniec.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 5 poszerz.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Miasta, aglomeracje, metropolie w nurcie globalnych przemian / red. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Monika Sidor. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kuć-Czajkowska, Katarzyna., Sidor, Monika (politologia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Relacje zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami a samorządem lokalnym jako element kształtowania klimatu biznesowego / Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Katarzyna Fadrowska.
Autor: Michalak, Jacek (organizacja i zarządzanie)., Warzocha, Zbigniew., Fadrowska, Katarzyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Budowanie wizerunku miast z użyciem nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych - przykład miasta Lublina / Joanna Wyrwisz.
Autor: Wyrwisz, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing terytorialny : jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich / Małgorzata Duczkowska-Piasecka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Duczkowska-Piasecka, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 4 poszerz.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Tożsamość a wizerunek obszarów poprzemysłowych : przykład aglomeracji górnośląskiej / Szymon Opania.
Autor: Opania, Szymon Juliusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ