Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach / Andy Sernovitz
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach /2011. Sernovitz, Andy.
 2. Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach /2014.Wyd. 2.Sernovitz, Andy.
 3. Marketing szkół wyższych : praca zbiorowa /2004. Nowaczyk, Grażyna (1959- ).
 4. Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) /2007. Markowski, Tadeusz (1949- ).
 5. Marketing : teoria i praktyka /2010. Waniowski, Paweł.
 6. Marketing : teoria pragmatyczna : podręcznik akademicki /2013.Wyd. 2 rozsz.Pazio, Nemezjusz Mateusz.
 7. Marketing terytorialny : jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich /2013. Duczkowska-Piasecka, Małgorzata.
 8. Marketing terytorialny : jak zbudować i wypromować markę miejscowości? /2015. Stępowski, Robert.
 9. Marketing terytorialny jako determinanta zrównoważonego rozwoju lokalnego = Territorial marketing as a determinant of local sustainable development /  Marciniuk-Kluska, Anna.
 10. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku /2010.Wyd. 3 poszerz.Szromnik, Andrzej (1948- ).
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ