Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Marketing społeczny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Kreacje współczesnego miasta : uwarunkowania i trajektorie rozwojowe polskich miast średnich / Magdalena Szmytkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szmytkowska, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Modern Management Review / Rzeszow University of Technology. The Faculty of Management ; editor in chief Grzegorz Ostasz].
Autor: Ostasz, Grzegorz (1964- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Tożsamość a wizerunek obszarów poprzemysłowych : przykład aglomeracji górnośląskiej / Szymon Opania.
Autor: Opania, Szymon Juliusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Żabiński, Ryszard (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej / redakcja Dominika Maison i Piotr Wasilewski.
Autor: Maison, Dominika (1966- )., Wasilewski, Piotr (1956- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 uzup.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Partnerzy bibliotek : model komunikacji z otoczeniem / pod red. Izabeli Jurczak i Elżbiety Okularczyk ; Wyższa Szkoła Humanistyczna, Sosnowiec.
Autor: Jurczak, Izabela., Okularczyk, Elżbieta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego.
Autor: Markowski, Tadeusz (1949- )., Trzmielak, Dariusz Michał., Sosnowski, Jarosław (marketing).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej / oprac. i red. Piotr Wasilewski ; współpr. Dominika Maison i Agata Stafiej-Bartosik.
Autor: Wasilewski, Piotr (1956- )., Maison, Dominika (1966- )., Golewska-Stafiej, Agata M.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ