Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 21 tytułów spełniających kryteria: Marketing przemysłowy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski.
Autor: Skorupska, Justyna., Truszkowski, Piotr (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing przedsiębiorstw : zagadnienia wybrane dla inżynierów / Jolanta Staszewska.
Autor: Staszewska, Jolanta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego / Wojciech Pizło. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Pizło, Wojciech.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Przedsiębiorstwo - zarządzanie (z) sukcesem : orientacja na marketing i strategię / Marian Duczmal, Dorota Potwora, Witold Potwora ; Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu.
Autor: Duczmal, Marian., Potwora, Dorota., Potwora, Witold (1962-2022).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce / red. nauk. Eulalia Skawińska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Skawińska, Eulalia (1943- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Golik-Górecka, Grażyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego / [red. nauk. Mieczysław Adamowicz] ; Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu.
Autor: Adamowicz, Mieczysław (1939- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing na rynku środków produkcji / Tadeusz Wojciechowski.
Autor: Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing przedsiębiorstw przemysłowych / pod red. Władysława Mantury.
Autor: Mantura, Władysław (1947- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing dóbr produkcyjnych / Tadeusz Wojciechowski ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ