Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy /2011. Levinson, Jay Conrad.
 2. Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie /2013.Wyd. 2.Levinson, Jay Conrad.
 3. Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy /2005. Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 4. Marketing personalny : czyli Jak zarządzać pracownikami w firmie /cop. 1996. Zbiegień-Maciąg, Lidia.
 5. Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy /2006. Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 6. Marketing places in development of Świętokrzyskie province  Stadnic'kij, Ûrìj Ìvanovič.
 7. Marketing plancop. 2000.Wyd. 1, dodr.Westwood, John (1947- ).
 8. Marketing plan : (a practitioner's guide)1998. Westwood, John (1947- ).
 9. Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta /[1992] Westwood, John (1947- ).
 10. Marketing plan workbookcop. 2006. Westwood, John (1947- ).
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ