Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego /1999. Kotler, Philip (1931- ).
 2. Marketing nasion /1999. Hołubowicz, Roman.
 3. Marketing od A do Z /2004. Kotler, Philip (1931- ).
 4. Marketing od A do Z /1999.Wydanie pierwsze.Ambler, Tim (1937- ).
 5. Marketing of nations : strategic approach to building national1999. Kotler, Philip (1931- ).
 6. Marketing of Scientific and Research Organizations : minib 3, 5-6, 2012-2010-2012.  
 7. Marketing organizacji non profit /2003. Huczek, Marian.
 8. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw /1999. Fonfara, Krzysztof.
 9. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw /2004.Wyd. 2 zm.Fonfara, Krzysztof.
 10. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw /2014.Wyd. 3 zm.Fonfara, Krzysztof.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ