Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 9 tytułów spełniających kryteria: Marketing biblioteczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Zarządzanie jakością w bibliotece : praca zbiorowa / pod redakcją Mai Wojciechowskiej ; Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich.
Autor: Wojciechowska, Maja.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kultura oceny w bibliotekach : obszary, modele i metody badań jakości zasobów oraz usług biblioteczno-informacyjnych / Ewa Głowacka ; [recenzent Małgorzata Kisilowska].
Autor: Głowacka, Ewa (1959- )., Kisilowska, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Partnerzy bibliotek : model komunikacji z otoczeniem / pod red. Izabeli Jurczak i Elżbiety Okularczyk ; Wyższa Szkoła Humanistyczna, Sosnowiec.
Autor: Jurczak, Izabela., Okularczyk, Elżbieta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie marketingowe biblioteką / redakcja Marlena Pigla ; autorzy Wiesław Babik [i 18 pozostałych].
Autor: Pigla, Marlena., Babik, Wiesław (1956- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Biblioteka otwarta - biblioteka aktywna : sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach / Henryk Suchojad, Karolina Gabryś.
Autor: Suchojad, Henryk (1947-2020)., Gabryś, Karolina (1980- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Jakość usług bibliotecznych : badanie metodą SERVQUAL / Maria Wanda Sidor ; Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Wyższa Szkoła Biznesu National - Louis University.
Autor: Sidor, Maria Wanda.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach / [red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz].
Autor: Nowak, Mariusz (1973- )., Pioterek, Paweł., Przybysz, Janina.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing organizacji non profit / Marian Huczek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Huczek, Marian.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing w bibliotece / Jacek Wojciechowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wojciechowski, Jacek (1938- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ