Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 10 tytułów spełniających kryteria: Marketing bezpośredni.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Field marketing : skuteczne zastosowania marketingu terenowego / Alison Williams, Roddy Mullin ; przeł. Kaja Wacowska.
Autor: Williams, Alison., Mullin, Roddy., Wacowska, Kaja.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Field marketing : skuteczne zastosowania marketingu terenowego / Alison Williams, Roddy Mullin ; przeł. Kaja Wacowska.
Autor: Williams, Alison., Mullin, Roddy., Wacowska, Kaja.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty / Mariusz Trojanowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Trojanowski, Mariusz (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Promocja : nowoczesne środki i formy : monografia / Arnold Pabian.
Autor: Pabian, Arnold.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing bezpośredni i interaktywny / Merlin Stone, Alison Bond, Elizabeth Blake ; tł. Jarosław Woźniczka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Stone, Merlin., Bond, Alison., Blake, Elizabeth., Woźniczka, Jarosław (1964- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Konsument i przedsiębiorstwo na rynku / pod red. Genowefy Sobczyk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Sobczyk, Genowefa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Zatwarnicka-Madura, Beata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing bezpośredni / Monika Szuman-Dobska, Paweł Dobski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szuman-Dobska, Monika., Dobski, Paweł.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa na rynku : zarys problematyki / Arnold Pabian ; Politechnika Częstochowska.
Autor: Pabian, Arnold.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing bezpośredni czyli Jak zaprzyjaźnić się z klientem / Jacek Otto. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Otto, Jacek (1957- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ