Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 45 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Zawiślak, Marek., Środa, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Dodruk.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska.
Autor: Wallis, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. I.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marka we współczesnym przedsiębiorstwie / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie instytucjami kredytowymi : strategie, modele biznesowe i operacyjne / Marek Proniewski, Wojciech Tarasiuk.
Autor: Proniewski, Marek (1958- )., Tarasiuk, Wojciech.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie instytucjami kredytowymi / red. nauk. Andrzej Gospodarowicz, Adam Nosowski ; aut. Magdalena Bywalec [et al.].
Autor: Gospodarowicz, Andrzej (1945- )., Nosowski, Adam., Bywalec, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Zawiślak, Marek., Środa, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski.
Autor: Pomykalski, Andrzej (1941- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 1, 2 dodr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów / Tony Curtis ; przeł. Aleksandra Szkudłapska.
Autor: Curtis, Tony (1945- )., Szkudłapska, Aleksandra.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing : podręcznik akademicki / Krzysztof Andruszkiewicz [et al.] ; red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Andruszkiewicz, Krzysztof (1953- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ