Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 36 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- studium przypadku.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc.
Autor: Sztorc, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Logistyka : studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych / Radosław Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus.
Autor: Śliwka, Radosław., Rokicki, Wojciech (logistyka)., Lus, Tomasz (logistyka).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I - dodruk 3.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Kreacje współczesnego miasta : uwarunkowania i trajektorie rozwojowe polskich miast średnich / Magdalena Szmytkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Szmytkowska, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Autor: Kozielski, Robert (1968- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 5 poszerz.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch.
Autor: Koch, Ewelina.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing analityczny : 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer / Mark Jeffery ; [tł. Bartosz Sałbut].
Autor: Jeffery, Mark (1965- )., Sałbut, Bartosz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Miasta, aglomeracje, metropolie w nurcie globalnych przemian / red. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Monika Sidor. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kuć-Czajkowska, Katarzyna., Sidor, Monika (politologia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Moja marka : jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces® / Hermann H. Wala ; [tłumaczenie: Urszula Szymanderska, Sergiusz Lipnicki, Jarosław Bobrowski].
Autor: Wala, Hermann H., Szymanderska, Urszula., Lipnicki, Sergiusz., Bobrowski, Jarosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ