Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 53 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- poradniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski.
Autor: Skorupska, Justyna., Truszkowski, Piotr (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zrozumieć marketing : skuteczne techniki pozyskiwania klientów i wprowadzania produktów lub usług na rynek / Artur Jabłoński, Marek Piasek.
Autor: Jabłoński, Artur (1987- )., Piasek, Marek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie 2.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło.
Autor: Marzec, Krzysztof (informatyka)., Trzósło, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Perswazja w social mediach czyli Jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki / Mirosław Skwarek.
Autor: Skwarek, Mirosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.
Autor: Szczepański, Jarosław (marketing).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie 2 rozszerzone.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Content Marketing : dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści / Tomasz Stopka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Stopka, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch.
Autor: Koch, Ewelina.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Szybkie raportowanie w Excelu dla menadżerów i ekspertów sprzedaży / Katarzyna Kaczanowska, Wojciech Próchnicki. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kaczanowska, Katarzyna., Próchnicki, Wojciech (analityk finansowy).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski.
Autor: Żukowski, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing terytorialny : jak zbudować i wypromować markę miejscowości? / Robert Stępowski.
Autor: Stępowski, Robert.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  123456Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ