Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 157 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- podręczniki akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.
Autor: Polak, Krzysztof (kulturoznawca)., Żurawicka, Marzena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie 1.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Zawiślak, Marek., Środa, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Dodruk.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Zygmunt Waśkowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Waśkowski, Zygmunt.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie e-usługami : podręcznik akademicki / Anna Wallis ; Politechnika Koszalińska.
Autor: Wallis, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. I.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski.
Autor: Michalski, Eugeniusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing produktów spożywczych i gastronomii / Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban.
Autor: Kowalska, Anna (ekonomia)., Olszańska, Anna (ekonomia)., Urban, Stanisław (1943-2017).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing dla studentów kierunków technicznych / Tony Curtis ; przełożyła Agnieszka Szkudłapska.
Autor: Curtis, Tony (1945- )., Szkudłapska, Aleksandra.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: [Wyd. 3.].
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Armstrong, Gary., Garbarski, Lechosław., Wąsik, Dorota (tłumacz).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Komercjalizacja nowych produktów / Bożena Kaczmarska, Wacław Gierulski ; [Politechnika Świętokrzyska. Wydział Zarządzania i Modelowania Komputerowego].
Autor: Kaczmarska, Bożena., Gierulski, Wacław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ