Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing : przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing : przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych /1996. Dobiegała-Korona, Barbara.
 2. Marketing : przewodnik : praca zbiorowa /2004. Garbarski, Lechosław.
 3. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy /1996. Garbarski, Lechosław.
 4. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy /2000. Garbarski, Lechosław.
 5. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy /2008.[Wyd. 3 rozsz. i udoskonalone].Garbarski, Lechosław.
 6. Marketing q lojalności /2015. Pazio, Nemezjusz Mateusz.
 7. Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych : perspektywa sprzedawcy i konsumenta /2015. Bryła, Paweł.
 8. Marketing relacji : koncepcja i stosowanie /2001. Otto, Jacek (1957- ).
 9. Marketing relacji : koncepcja i stosowanie /1999. Otto, Jacek (1957- ).
 10. Marketing relacji w przedsiębiorstwach i instytucjach rynkowych /2005. Limański, Andrzej.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ