Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa /2011. Garbarski, Lechosław.
 2. Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie /2002. Śliwińska, Krystyna (1950- ).
 3. Marketing : koncepcje - strategie - decyzje. T. 1 /2000. Michalski, Eugeniusz.
 4. Marketing : koncepcje - strategie - decyzje. T. 2 /2000. Michalski, Eugeniusz.
 5. Marketing : koncepcje, strategie, trendy /2012. Mruk, Henryk.
 6. Marketing lateralny /2004. Kotler, Philip (1931- ).
 7. Marketing management1999.Wyd. 7.Kotler, Philip (1931- ).
 8. Marketing : materiały do ćwiczeń /2011. Rosa, Grażyna (1968- ).
 9. Marketing : mechanizmy gry rynkowej /2012. Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
 10. Marketing medialny /2010. Jupowicz-Ginalska, Anna.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ