Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? /2021.Wydanie I.Kotarbiński, Jacek.
 2. Marka Biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie /  Nagięć, Magdalena.
 3. Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej /2017. Grobelna, Aleksandra.
 4. Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku /2013. Staszyńska, Katarzyna M.
 5. Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? /© 2018. Kall, Jacek.
 6. Marka na rynku produktów żywnościowych /2002. Górska-Warsewicz, Hanna.
 7. Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju /2011. Hereźniak, Marta.
 8. Marka prywatna : jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta /2012.Wyd. 2.Lincoln, Keith.
 9. Marka przywództwa : jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa /cop. 2009. Ulrich, David (1953- ).
 10. Marka w procesie zarządzania portfelem /2016. Gajdek, Grażyna.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ