Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 10 tytułów spełniających kryteria: Kall, Jacek.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Marka modowa : jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? / Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska.
Autor: Kall, Jacek., Perchla-Włosik, Aleksandra., Raciniewska, Alicja., Sempruch-Krzemińska, Katarzyna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan.
Autor: Kall, Jacek., Kłeczek, Ryszard., Sagan, Adam (1963- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 zm. i uzup.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategia reklamowa : praktyczny poradnik dla menedżerów marki / Karolina Janiszewska, Jacek Kall. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Janiszewska, Karolina., Kall, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie / Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall ; [przekł. Hanna Bruzi, Marika Adamczyk-Żylińska, Magdalena Miśkiewicz - Biuro Tłumaczeń Business Service]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Keller, Kevin Lane (1956- )., Kall, Jacek., Bruzi, Hanna., Adamczyk-Żylińska, Marika., Miśkiewicz, Magdalena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy / red. nauk. Jacek Kall, Bogdan Sojkin ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Autor: Kall, Jacek., Sojkin, Bogdan (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kall, Jacek., Kłeczek, Ryszard., Sagan, Adam (1963- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie produktem : praca zbiorowa / pod red. Bogdana Sojkina ; aut.: Jacek Kall [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Sojkin, Bogdan (1951- )., Kall, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kall, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Reklama / Jacek Kall.
Autor: Kall, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 zm.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Reklama / Jacek Kall. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kall, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ