Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 30 tytułów spełniających kryteria: Jakość usług.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Jakość rynkowej usługi transportowej w dobie zagrożeń i niebezpieczeństw współczesnego świata : ocena z perspektywy użytkowników / Małgorzata Chojnacka, Ewelina Gutowska, Piotr Gutowski, Marta Mazurkiewicz, Agnieszka Wilczyńska-Strawa. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Chojnacka, Małgorzata (ekonomia)., Gutowska, Ewelina., Gutowski, Piotr (ekonomia)., Mazurkiewicz, Marta (bezpieczeństwo ekonomiczne)., Wilczyńska-Strawa, Agnieszka.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Model zaangażowania w relacji usługodawca-klient / Sławomir Ostrowski ; Politechnika Gdańska.
Autor: Ostrowski, Sławomir.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Inżynieria jakości / Andrzej Pacana.
Autor: Pacana, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach : jak rozwijać lean w firmie usługowej / Jeffrey K. Liker, Karyn Ross ; przekład Marcin Kowalczyk.
Autor: Liker, Jeffrey K., Kowalczyk, Marcin (tłumacz)., Ross, Karyn.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Urban, Wiesław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce / Irena Ozimek.
Autor: Ozimek, Irena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Modele i metody pomiaru jakości usług / Monika Stoma. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Stoma, Monika.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Systemy webowe z jakością usług uwzględniające kryterium czasowe : problemy projektowania / Krzysztof Zatwarnicki.
Autor: Zatwarnicki, Krzysztof.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Modelowanie oceny jakości usług transportowych / Andrzej Świderski.
Autor: Świderski, Andrzej (transport).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zarządzanie pracownikami - klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych / Marek Bugdol.
Autor: Bugdol, Marek (1966- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ