Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Gry komputerowe -- programowanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Programowanie gier przy użyciu UNITY i C# : podręcznik dla całkiem początkujących / Casey Hardman ; przekład: Jakub Niedźwiedź.
Autor: Hardman, Casey., Niedźwiedź, Jakub (tłumacz).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Unity i C# : praktyka programowania gier / Jacek Ross.
Autor: Ross, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie: Robert Górczyński].
Autor: Hocking, Joseph., Górczyński, Robert.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Unreal Engine w 24 godziny : nauka tworzenia gier / Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler ; [tłumaczenie: Joanna Zatorska].
Autor: Cookson, Aram., Zatorska, Joanna., DowlingSoka, Ryan., Crumpler, Clinton.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Praktyczne tworzenie gier Unity i Blender / Alan Thorn ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko].
Autor: Thorn, Alan., Waśko, Zbigniew.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
jQuery : niezbędnik programisty gier / Selim Arsever ; [tł.: Aleksander Lamża].
Autor: Arsever, Selim., Lamża, Aleksander.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Box2D : fizyczny świat w pudełku / Łukasz Grządka, Marcin Różański.
Autor: Grządka, Łukasz., Różański, Marcin.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Tworzenie gier na platformę Android 4 / J. F. DiMarzio ; [tł. Szymon Pietrzak].
Autor: DiMarzio, Jerome F., Pietrzak, Szymon.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x / Will Goldstone ; [tł. Jacek Janusz]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Goldstone, Will., Janusz, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
C++ dla programistów gier / Michael J. Dickheiser ; tł. Przemysław Szeremiota.
Autor: Dickheiser, Michael (1970- )., Szeremiota, Przemysław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ