Zaloguj lub zarejestruj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Strona główna
Wyszukiwanie
Moje konto
e-Zasoby
Zaproponuj zakup książki
Przełącz język:
PB Library (angielski)
alfabetyczne
po słowach
zaawansowane
historia
Szukaj:
Indeks główny
Słowa z autora
Słowa z hasła przedm.
Słowa z nazw wydawców, miejsc wydania
Słowa z nazwy instytucji/imprezy
Słowa z tytułu
Słowa z tytułu serii
Słowa z tytułów czasopism
Zmień kryteria wyszukiwania
> Wyszukiwanie w lokalizacji:
Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
Wyniki wyszukiwania
11
tytułów spełniających kryteria:
Gry komputerowe -- programowanie.
Sortuj wg:
Wybierz...
brak
autora
nośnika
daty publikacji
tytułu
Ogranicz:
lokalizacja:
--lokalizacja: Biblioteka WZ
--lokalizacja: Biblioteka WCH
--lokalizacja: Biblioteka WRiB
--lokalizacja: Biblioteka WT
--lokalizacja: Biblioteka WHiBZ
--lokalizacja: Dział Czasopism
--lokalizacja: Dział Informacji Naukowej
--lokalizacja: Dział Gromadzenia
--lokalizacja: Magazyn
--lokalizacja: Pracownia komputerowa
--lokalizacja: Wypożyczalnia Międzybiblioteczna
kolekcja:
--kolekcja: Audiowizualne
--kolekcja: CD-ROM
--kolekcja: Czasopisma
--kolekcja: Mapy, plany miast
--kolekcja: Książki
--kolekcja: Prace doktorskie
--kolekcja: Zestaw wielotomowy
język
--angielski
--francuski
--niemiecki
--polski
--rosyjski
Nast.
oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz
1.
Programowanie gier przy użyciu UNITY i C# : podręcznik dla całkiem początkujących / Casey Hardman ; przekład: Jakub Niedźwiedź.
Autor:
Hardman, Casey.
, Niedźwiedź, Jakub (tłumacz).
2.
Unity i C# : praktyka programowania gier / Jacek Ross.
Autor:
Ross, Jacek.
3.
Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie: Robert Górczyński].
Autor:
Hocking, Joseph.
, Górczyński, Robert.
4.
Unreal Engine w 24 godziny : nauka tworzenia gier / Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler ; [tłumaczenie: Joanna Zatorska].
Autor:
Cookson, Aram.
, Zatorska, Joanna.
, DowlingSoka, Ryan.
, Crumpler, Clinton.
5.
Praktyczne tworzenie gier Unity i Blender / Alan Thorn ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko].
Autor:
Thorn, Alan.
, Waśko, Zbigniew.
6.
jQuery : niezbędnik programisty gier / Selim Arsever ; [tł.: Aleksander Lamża].
Autor:
Arsever, Selim.
, Lamża, Aleksander.
7.
Box2D : fizyczny świat w pudełku / Łukasz Grządka, Marcin Różański.
Autor:
Grządka, Łukasz.
, Różański, Marcin.
8.
Tworzenie gier na platformę Android 4 / J. F. DiMarzio ; [tł. Szymon Pietrzak].
Autor:
DiMarzio, Jerome F.
, Pietrzak, Szymon.
9.
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x / Will Goldstone ; [tł. Jacek Janusz].
Autor:
Goldstone, Will.
, Janusz, Jacek.
10.
C++ dla programistów gier / Michael J. Dickheiser ; tł. Przemysław Szeremiota.
Autor:
Dickheiser, Michael (1970- ).
, Szeremiota, Przemysław.
Wydanie:
Wyd. 2.
oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz
1
2
Nast.
Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20)
Format:
HTML
Tekstowy
Oddzielone znakiem
MLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20)
Temat:
Wyślij do (email):
Zapraszamy do
nowego katalogu.
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2015
SirsiDynix
All rights reserved.