Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Budowanie marki na przykładzie działań Sekcji Promocji Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Budowanie marki na przykładzie działań Sekcji Promocji Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego /  Gamrowska, Beata.
 2. Budowanie mikrousług /2015. Newman, Sam.
 3. Budowanie mikrousług : projektowanie drobnoziarnistych systemów /© 2022.Wydanie II.Newman, Sam.
 4. Budowanie państwa : władza i ład międzynarodowy w XXI wieku /2005. Fukuyama, Francis (1952- ).
 5. Budowanie przewag konkurencyjnych w wymiarze społecznym, ekonomicznym i terytorialnym /2011. Malik, Krzysztof.
 6. Budowanie public relations /copyright 2001.Wydanie I.Gielnicka, Izabella.
 7. Budowanie relacji w firmie : [jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?] /2015. Bacon, Terry R. (1947- ).
 8. Budowanie reputacji biblioteki akademickiej w kontekście kształtowania księgozbioru /  Bródka, Małgorzata.
 9. Budowanie społeczności stwarzających szanse /  Rose, Jonathan F. P. (1952- ).
 10. Budowanie świadomości sytuacji elektromagnetycznej w sieciach doraźnych z węzłami kognitywnymi /2021. Skokowski, Paweł.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ