Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 78 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Badania marketingowe : pojęcia, metody, narzędzia / Ewa Więcek-Janka.
Autor: Więcek-Janka, Ewa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Analiza marketingowa : praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela / Wayne L. Winston ; przekład: Andrzej Watrak.
Autor: Winston, Wayne L., Watrak, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Badania produktów i usług w cyklu rynkowym zastosowania badań marketingowych / Stanisław Kaczmarczyk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
Autor: Milic-Czerniak, Róża.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing analytics : jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu / Mike Grigsby ; przekład Bartosz Sałbut. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Grigsby, Mike., Sałbut, Bartosz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Badania nowych produktów w cyklu innowacyjnym : zastosowania badań marketingowych / Stanisław Kaczmarczyk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Springer, Agnieszka., Olejnik, Iwona.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie II.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Lech C. Król, Mariusz Ludwiński, Artur Maciorowski, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Grzegorz Mazurek, Henryk Mruk, Andrzej Pomykalski, Jan W. Wiktor.
Autor: Gregor, Bogdan (1943- )., Kaczorowska-Spychalska, Dominika., Kalińska-Kula, Magdalena., Kozielski, Robert (1968- )., Król, Lech C., Ludwiński, Mariusz., Maciorowski, Artur., Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Mazurek, Grzegorz., Mruk, Henryk., Pomykalski, Andrzej (1941- )., Wiktor, Jan W.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik.
Autor: Wójcik, Paweł.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Autor: Kozielski, Robert (1968- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 5 poszerz.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12345678Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ