Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe -- metody statystyczne.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Podstawy statystyczne badań marketingowych : skrypt dla studentów / Małgorzata Adamska, Mirosława Szewczyk, Magdalena Ciesielska ; [Politechnika Opolska. Wydział Ekonomii i Zarządzania].
Autor: Adamska, Małgorzata (zarządzanie)., Szewczyk, Mirosława., Ciesielska, Magdalena (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 poszerz.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zmienne ukryte w badaniach marketingowych / Adam Sagan.
Autor: Sagan, Adam (1963- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku / Hanna Dudek, Monika Krawiec, Joanna Landmesser.
Autor: Dudek, Hanna (ekonometria)., Krawiec, Monika., Landmesser-Rusek, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Podstawy statystyczne badań marketingowych : skrypt dla studentów / Mirosława Szewczyk, Magdalena Ciesielska.
Autor: Szewczyk, Mirosława., Ciesielska, Magdalena (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zastosowania nowoczesnej analizy danych w marketingu i badaniach rynku.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady / pod red. Agnieszki Stanimir ; aut. Anna Błaczkowska [et al.].
Autor: Stanimir, Agnieszka (1972- )., Błaczkowska, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan Mynarski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Prognozowanie w badaniach marketingowych / Jan Mikuś. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mikuś, Jan.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych / Małgorzata Rószkiewicz. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych / Stefan Mynarski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ