Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 14 tytułów spełniających kryteria: Alianse strategiczne (biznes).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Dyfuzja wiedzy a innowacje w aliansie strategicznym / Rafał Drewniak. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Drewniak, Rafał (ekonomia).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. I.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Alianse strategiczne w konkurencyjności usług logistycznych / Elżbieta Gołembska, Bartłomiej Tunak. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Gołembska, Elżbieta (1946- )., Tunak, Bartłomiej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Alianse technologiczne a strategiczne zachowania korporacji międzynarodowych na rynkach niedoskonałych / Piotr Wybieralski.
Autor: Wybieralski, Piotr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji : wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne / Joanna Cygler [et al.].
Autor: Cygler, Joanna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów / Grażyna Gierszewska, Barbara Olszewska, Jan Skonieczny. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Gierszewska, Grażyna., Olszewska, Barbara (1945- )., Skonieczny, Jan.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw / Agata Rundo, Marta Ziółkowska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Rundo, Agata., Ziółkowska, Marta Joanna (1979- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności / Andrzej Sznajder red. nauk. ; [aut. Andrzej Sznajder et al.].
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Sieci aliansów : poszukiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez współpracę / Włodzimierz Sroka.
Autor: Sroka, Włodzimierz (1967-2023).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Dopasowanie w biznesie : jak stosować strategiczną kartę wyników / Robert S. Kaplan & David P. Norton ; przekł. Agnieszka Nowak. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Kaplan, Robert S., Norton, David P., Nowak-Młynikowska, Agnieszka.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Alianse strategiczne - problemy teorii i dylematy praktyki / Halina Chwistecka-Dudek, Włodzimierz Sroka. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Chwistecka-Dudek, Halina., Sroka, Włodzimierz (1967-2023).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 (zm. i uzup.).
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ