Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 16 tytułów spełniających kryteria: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Ciemne i jasne strony prosumpcji : perspektywa nabywców finalnych / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Działania z zakresu ochrony środowiska jako forma kształtowania produktu turystycznego na przykładzie obszarów cennych przyrodniczo / Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Goliszek, Anna.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Aktywność prosumpcyjna internabywcza a aktywność prosumpcyjna podejmowana w relacjach z oferentami = Interpurchasing prosumeric activity vs prosumeric activity undertaken with offerors / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Potencjalna prosumpcja etnocentryczna w kontekście znajomości istoty etnocentryzmu konsumenckiego = Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Expectations towards offer vs. market activities of polish purchasers - prosumption and ethnocentric context / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing dla inżynierów / Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Hys, Katarzyna., Dzidowski, Adam.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności / Agnieszka Izabela Baruk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ