Zaloguj lub zarejestruj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Strona główna
Wyszukiwanie
Moje konto
e-Zasoby
Zaproponuj zakup książki
Przełącz język:
PB Library (angielski)
alfabetyczne
po słowach
zaawansowane
historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Wszystkie tytuły - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Serie - alfabetycznie
Tytuł czasopisma - alfabetycznie
ISBN
ISSN
Nr kontrolny opisu
Nr systemowy opisu
Zmień kryteria wyszukiwania
> Wyszukiwanie w lokalizacji:
Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
Egzemplarze
Egzemplarze
Więcej pozycji tego autora
Szyszkowska, Agnieszka.
Hasła przedm.
Cielęta -- żywienie.
Groch pastewny -- zawartość białek.
Żyto zwyczajne -- zawartość białek.
Żywność dla zwierząt -- domieszki -- skutki fizjologiczne.
Przegląd katalogu
wg autora:
Szyszkowska, Agnieszka.
wg tytułu:
Żywieniowe i fizjolo...
Opis MARC
Żywieniowe i fizjologiczne implikacje zastosowania żyta, grochu, antybiotyków jonoforowych oraz natłuszczania pasz białkowych w żywieniu starszych cieląt / Agnieszka Szyszkowska ; [Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt]. Katedra Żywienia Zwierząt i Paszoznawstwa.
Autor:
Szyszkowska, Agnieszka.
Wrocław : Wydaw. AR, 2002.
Hasła przedm.
Cielęta -- żywienie.
Groch pastewny -- zawartość białek.
Żyto zwyczajne -- zawartość białek.
Żywność dla zwierząt -- domieszki -- skutki fizjologiczne.
Seria:
Zeszyty Naukowe Akademii Rolniczej we Wrocławiu 0867-7964 ; nr 443
Zeszyty Naukowe Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Rozprawy (1994) ; 193
Opis fiz.:
77 s. : wykr. ; 24 cm.
Uwagi o treści:
W serii gł.: nr 443.
Na s. red. błędny nr ISSN 0867-1427, związany z poprzednim tyt.: Zeszyty Naukowe Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Rozprawa Habilitacyjna.
Piśmiennictwo s. 65-75.
Egzemplarze
Lokalizacja
Kolekcja
Typ egz.
Sygnatura
Status
Czytelnia Główna
Czasopisma
Dostępny na miejscu
CZ. 1285
Nie wypożycza się
Dodaj egz. do listy podręcznej
Format:
HTML
Tekstowy
Oddzielone znakiem
Temat:
Wyślij do (email):
Zapraszamy do
nowego katalogu.
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2015
SirsiDynix
All rights reserved.