Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 15 tytułów spełniających kryteria: Sznajder, Andrzej.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 

 1.
Narzędzia internetowe wspomagające zagraniczną ekspansję przedsiębiorstw / Andrzej Sznajder.
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw / Marzanna Witek-Hajduk (redakcja naukowa), Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder, Bartosz Targański, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, Piotr Zaborek.
Autor: Mazur, Jolanta., Sznajder, Andrzej., Targański, Bartosz., Wąsowicz-Zaborek, Elżbieta., Zaborek, Piotr., Witek-Hajduk, Marzanna K.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych gestorów polskich marek eksportowych na rynkach zagranicznych / Andrzej Sznajder, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek.
Autor: Sznajder, Andrzej., Wąsowicz-Zaborek, Elżbieta.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Relacje między producentami a detalistami : kontekst modeli biznesu / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Cygler, Joanna., Sznajder, Andrzej., Napiórkowska, Anna Maria., Napiórkowski, Tomasz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder.
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności / Andrzej Sznajder red. nauk. ; [aut. Andrzej Sznajder et al.].
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing sportu / Andrzej Sznajder.
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 zm.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie silną marką / redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk ; autorzy: Marzanna K. Witek Hajduk, Grzegorz Materna, Teresa M. Dudzik, Andrzej Sznajder, Ewa Szczęsna, Tomasz Sikora, Wiktor Piątkowski, Sylwia Zapolska-Szcześniak, Krzysztof Jakubiak, Bohdan Pawłowicz, Agnieszka Surowicz.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Materna, Grzegorz., Dudzik, Teresa (1952- )., Sznajder, Andrzej., Szczęsna, Ewa., Sikora, Tomasz (ekonomia)., Piątkowski, Wiktor., Zapolska-Szcześniak, Sylwia., Jakubiak, Krzysztof (marketing)., Pawłowicz, Bohdan., Surowicz, Agnieszka.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing sportu / Andrzej Sznajder.
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.
Autor: Sznajder, Andrzej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

   12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ