Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Ekologizacja konsumpcji w konteście bezpieczeństwa produktów żywnościowych / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Lech C. Król, Mariusz Ludwiński, Artur Maciorowski, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Grzegorz Mazurek, Henryk Mruk, Andrzej Pomykalski, Jan W. Wiktor.
Autor: Gregor, Bogdan (1943- )., Kaczorowska-Spychalska, Dominika., Kalińska-Kula, Magdalena., Kozielski, Robert (1968- )., Król, Lech C., Ludwiński, Mariusz., Maciorowski, Artur., Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Mazurek, Grzegorz., Mruk, Henryk., Pomykalski, Andrzej (1941- )., Wiktor, Jan W.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce / redakcja naukowa Anna Olejniczuk-Merta ; autorzy Krystyna Kuśmierczyk, Karol Łopaciński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jadwiga Odorzyńska-Kondek, Tomasz Olejniczak, Anna Olejniczuk-Merta, Lucyna Piskiewicz, Bogdan Sojkin, Ewa Stachura, Dorota Szepieniec-Puchalska, Anna Szymańska, Leszek Żabiński.
Autor: Kuśmierczyk, Krystyna., Olejniczuk-Merta, Anna., Łopaciński, Karol., Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Odorzyńska-Kondek, Jadwiga., Olejniczak, Tomasz (marketing)., Piskiewicz, Lucyna., Sojkin, Bogdan (1951- )., Stachura, Ewa (ekonomia)., Szepieniec-Puchalska, Dorota., Szymańska, Anna (ekonomia)., Żabiński, Leszek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Badania marketingowe : teoria i praktyka / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska et al.].
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 1, 5 dodr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania marketingowe : teoria i praktyka / redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska ; autorzy: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Iwankiewicz-Rak, Barbara., Karcz, Kornelia (1956-2007)., Marak, Janusz., Muszyńska, Władysława., Sobocińska, Magdalena., Sojkin, Bogdan (1951- )., Szczepankiewicz, Władysław., Światowy, Grażyna., Waniowski, Paweł.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie pierwsze.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. poszczeg. rozdz.: Krystyna Mazurek-Łopacińska [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 4 poszerz. i uaktual.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ