Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Baran, Radosław.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Informowanie o cenach a ochrona interesów konsumentów / Radosław Baran.
Autor: Baran, Radosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego / Radosław Baran, Beata Marciniak, Teresa Taranko.
Autor: Baran, Radosław., Marciniak, Beata (ekonomia)., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategie marketingowe / redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Baran, Radosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wyd. 2 zm.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut.: Radosław Baran [et al.].
Autor: Garbarski, Lechosław., Baran, Radosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa / pod redakcją Lechosława Garbarskiego ; autorzy: Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Beata Marciniak, Teresa Taranko.
Autor: Baran, Radosław., Garbarski, Lechosław., Czarnecki, Adam., Krzyżanowska-Celmer, Magdalena., Marciniak, Beata (ekonomia)., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.]. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Garbarski, Lechosław., Baran, Radosław.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Efektywność marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; autorzy Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek.
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Baran, Radosław., Czarnecki, Adam., Garbarski, Lechosław., Krzyżanowska-Celmer, Magdalena., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategie marketingowe : praca zbiorowa / pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Włodzimierz Nowacki, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Baran, Radosław., Czarnecki, Adam., Garbarski, Lechosław., Krzyżanowska-Celmer, Magdalena., Nowacki, Włodzimierz., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Taranko, Teresa.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ