Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing kadrowy /
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju /2010. Wiktor, Jan W.
 2. Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka /cop. 2014. Fonfara, Krzysztof.
 3. Marketing międzynarodowy : wybrane zagadnienia /2012. Smalec, Agnieszka.
 4. Marketing międzynarodowy : zarys problematyki /2008. Wiktor, Jan W.
 5. Marketing miejsc w rozwoju województwa świętokrzyskiego /  Stadnic'kij, Ûrìj Ìvanovič.
 6. Marketing-mixcop. 2008. Zollondz, Hans-Dieter.
 7. Marketing mix : podstawowe zasady marketingu /cop. 2008. Zollondz, Hans-Dieter.
 8. Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju /2018.Wydanie 1.Trojanowski, Tomasz.
 9. Marketing-mix w przedsiębiorstwie /2001. Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 10. Marketing mobilny /  Mikowska, Monika.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ