Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing : koncepcja skutecznych dzia?a? : praca zbiorowa / pod red. Lechos?awa Garbarskiego
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie /2008. Podstawka, Krzysztof.
 2. Marketing międzynarodowy /2004. Duliniec, Elżbieta (1948- ).
 3. Marketing międzynarodowy /2007 Duliniec, Elżbieta (1948- ).
 4. Marketing międzynarodowy /2007. Grzesiuk, Aleksandra.
 5. Marketing międzynarodowy /cop. 2008. Adamczyk, Jan (ekonomia).
 6. Marketing międzynarodowy /2009.Wydanie II zmienione.Duliniec, Elżbieta (1948- ).
 7. Marketing międzynarodowy /2010. Limański, Andrzej.
 8. Marketing międzynarodowy : studia przypadków /2006. Hauke-Lopes, Aleksandra.
 9. Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju /2010. Wiktor, Jan W.
 10. Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka /cop. 2014. Fonfara, Krzysztof.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ