Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing : droga do sukcesu / Ulrich Werner
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułRok wyd.WydanieAutor
 1. Marketing for engineers, scientists and technologists2013.Wyd. 2.Curtis, Tony (1945- ).
 2. Marketing for engineers, scientists and technologists2015.[Wyd. 3.].Curtis, Tony (1945- ).
 3. Marketing for non-marketing managers1996. Forsyth, Patrick.
 4. Marketing globalny i jego strategie : uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa /2002. Żabiński, Leszek.
 5. Marketing i finanse w przedsiębiorstwie : od konfliktu do synergii /cop. 2007. Adamska, Agata (ekonomia).
 6. Marketing i logistyka na rynku środków produkcji /1995.Wyd. I.Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
 7. Marketing i PR w czasie rzeczywistym : jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem /2013.Wyd. 2.Scott, David Meerman (1961- ).
 8. Marketing i produkty markowe w turystyce wiejskiej : konferencja naukowa, Warszawa, 5 listopada 1998 r. /1998. Wiatrak, Andrzej Piotr (1950- ).
 9. Marketing i public relations w małej firmie : opracuj strategię marketingową, wykorzystaj do reklamy różne media, zadbaj o swoich klientów /cop. 2005. Ali, Moi.
 10. Marketing i Rynek /1994-. Nowakowski, Marcin (ekonomia).
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ