Strona główna 
 Wyszukiwanie 
 Moje konto 
 e-Zasoby 
 Zaproponuj zakup książki 
Przełącz język:
alfabetycznepo słowachzaawansowanehistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Wyszukiwanie w lokalizacji: Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
 
 Wyniki wyszukiwania
 773 tytułów spełniających kryteria: Marketing.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.
 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz

 1.
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.
Autor: Polak, Krzysztof (kulturoznawca)., Żurawicka, Marzena.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie 1.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Ciemna strona marketingu / Jarosław Woźniczka.
Autor: Woźniczka, Jarosław (1964- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis.
Autor: Lis, Adam (1982- ).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski.
Autor: Skorupska, Justyna., Truszkowski, Piotr (zarządzanie).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie / Dariusz Puzyrkiewicz. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Zawiślak, Marek., Środa, Jacek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Dodruk.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zrozumieć marketing : skuteczne techniki pozyskiwania klientów i wprowadzania produktów lub usług na rynek / Artur Jabłoński, Marek Piasek.
Autor: Jabłoński, Artur (1987- )., Piasek, Marek.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie 2.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Zygmunt Waśkowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Waśkowski, Zygmunt.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Andrzejczyk, Adrian.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu / redakcja naukowa Małgorzata Bombol. Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji
Autor: Bombol, Małgorzata.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Wydanie: Wydanie I.
 Dodaj do listy podr. 

 Istnieje egzemplarz w tej lokalizacji oznacza, że bieżąca lokalizacja posiada egzemplarz  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLA
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):
Zapraszamy do nowego katalogu.

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2015 SirsiDynix All rights reserved.
Katalog BG PBŚ